Tester Diagnostyczny AUTEL MaxiDAS DS808TS
zapewnia dostęp do elektronicznej jednostki sterującej (ECU) dla różnych systemów sterowania pojazdem, takich jak silnik, skrzynia biegów, układ przeciwblokujący (ABS), system poduszek powietrznych (SRS) i inne. Poprzez ustanowienie połączenia danych z elektronicznymi jednostkami sterującymi pojazdu, który jest bezpośrednio serwisowany, to narzędzie diagnostyczne umożliwia pobieranie informacji z ECU o testowanych jednostkach sterujących, w tym typu jednostki, numerów wersji i innych specyfikacji, odczytywanie i usuwanie kodów DTC w celu zlokalizowania obszarów problemowych i łatwo usuwaj kody, przeglądaj na żywo dane każdego parametru i przeprowadzaj aktywne testy, które pomagają użytkownikom ustalić, czy określony podsystem lub komponent w pojazdach działa dobrze, czy nie, testując elementy wyjściowe zamiast sprawdzać stan zapłonu.
MaxiDAS DS808TS to idealny towarzysz. Wyposażony w szybki czterordzeniowy procesor DS808TS zapewnia maksymalną wygodę i szybką diagnostykę. Intuicyjny interfejs użytkownika sprawia, że korzystanie z urządzenia jest bezproblemowe dzięki 7-calowemu ekranowi dotykowemu LCD, który wyświetla obraz w jakości 1024 x 600. Wraz z możliwością szybkiego odczytywania i usuwania rozszerzonych kodów producentów oryginalnego sprzętu (OEM) dla modułu TPMS większości marek i modeli dostępnych na rynku, DS808TS zapewnia z łatwością doskonałe funkcje specjalne dla usług TPMS.
 
Funkcje Urządzenia
	- Szeroki zasięg pojazdów dla ponad 80 amerykańskich, azjatyckich i europejskich marek i modeli pojazdów
 
	- Wyjątkowa ochrona systemu na poziomie OE dla wszystkich systemów elektronicznych
 
	- Pełne możliwości kodów, danych w czasie rzeczywistym, aktywnego testu, informacji ECU, adaptacji, dopasowywania itp.
 
	- Technologia Auto VIN może automatycznie zidentyfikować markę, model i informacje o roku pojazdu w mgnieniu oka
 
	- Automatyczne aktualizacje systemu i oprogramowania z powiadomieniami push w czasie rzeczywistym przez Wi-Fi
 
	- Natychmiastowa pomoc techniczna w zakresie zdalnego sterowania w dowolnym miejscu i czasie
 
	- Zaawansowana diagnostyka TPMS z opisem DTC
 
	- Status TPMS, jeden krok do pełnej kontroli stanu TPMS
 
	- Aktywuj 98% wszystkich znanych czujników TPMS
 
	- Program AUTEL MX-Sensor
 
	- Kompleksowy zasięg ponownego uczenia OBD OBD
 
	- Procedura ponownego uczenia na ekranie
 
	- Wielozadaniowość w jednym miejscu, zaprojektowana z myślą o idealnym zarządzaniu operacjami warsztatu, aby wszystkie pliki danych, informacje o klientach i rejestry pojazdów były dobrze zorganizowane
 
	- Oparta na chmurze społeczność internetowa MaxiFix zapewnia obszerną bazę danych porad diagnostycznych i naprawczych oraz sprawdzonych zgłoszonych poprawek
 
Obsługa praktycznie wszystkich modułów sterujących pojazd:
	- silnik
 
	- układ hamulcowy ABS
 
	- poduszki powietrzne
 
	- automatyczna skrzynia biegów
 
	- moduł komfortu
 
	- elektronika hamulców
 
	- kontrola trakcji ESP/ASR/EBD
 
	- układ ciśnienia w oponach TMPS
 
	- klimatyzacja
 
	- wspomaganie układu kierowniczego
 
	- deska rozdzielcza
 
	- nawigacja
 
	- system audio
 
	- centralny zamek
 
	- system antywłamaniowy
 
	- elektronika świateł
 
	- napęd 4×4
 
	- pamięć foteli
 
	- elektronika drzwi
 
	- nawigacja
 
	- wspomaganie parkowania
 
	- asystent utrzymania pasa ruchu
 
	- kamera cofania
 
	- tempomat
 
	- oraz wiele innych…(kombajn diagnostyczny!!!)
 
Globalne pokrycie obsługiwanych marek pojazdów, włącznie z najnowszymi pojazdami wyposażonymi w protokół (CAN) oraz (UDS) z bieżącego roku.
 
AMERYKA [ od 1996r do 2021r ]
Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Oldsmobile, Pontiac.
EUROPA [ benzynowe od 2000r do 2021r ] [ diesle od 2004r do 2021r ]
Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Mercedes Benz, Mini,Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Volvo, Volkswagen
AZJA [ od 1999r do 2021r ]
Acura, Daewoo, Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota
Specyfikacja techniczna:
	
		
			| Zalecane użycie | 
			W pomieszczeniach | 
		
		
			| System operacyjny | 
			AndroidTM 4.4.4, KitKat | 
		
		
			| Procesor | 
			Czterordzeniowy procesor Cortex-A9 (1,4 GHz) | 
		
		
			| Pamięć | 
			32GB | 
		
		
			| Wyświetlacz | 
			7-calowy pojemnościowy ekran dotykowy LCD o rozdzielczości 1024x600 | 
		
		
			| Łączność | 
			Mini USB 2.0 • USB 2.0 • Wi-Fi • HDMI typu A • Gniazdo karty Micro SD (obsługuje do 32 GB) | 
		
		
			| Czujniki | 
			Czujnik światła do automatycznej regulacji jasności | 
		
		
			| Wejście / wyjście audio | 
			• Wejście: nie dotyczy • vOutput: Beep | 
		
		
			| Zasilanie i bateria | 
			• Bateria litowo-polimerowa 3,7 V / 5000 mAh • Ładowanie Przez zasilacz 5 VDC | 
		
		
			| Testowana żywotność baterii | 
			Około 7 godzin ciągłej pracy | 
		
		
			| Wejście ładowania akumulatora | 
			5 V / 1,5 A. | 
		
		
			| Pobór mocy | 
			600 mA (LCD włączony z domyślną jasnością, Wi-Fi włączony) przy 3,7 V. | 
		
		
			| Temperatura pracy | 
			0 do 50 ° C | 
		
		
			| Temperatura przechowywania | 
			Od -20 do 70 ° C | 
		
		
			| Wilgotność podczas pracy | 
			5% - 95% bez kondensacji | 
		
		
			| Wymiary | 
			270,8 mm x 176,0 mm x 36,0 mm | 
		
		
			| Waga netto | 
			885 g | 
		
		
			| Protokoły | 
			ISO9141-2, ISO14230-2, ISO15765, K / L-Line, Flashing Code, SAE-J1850 VPW, SAE-J1850PWM, ISO11898 (Highspeed, Middlespeed, Lowspeed and Singlewire CAN, fault-tolerant CAN), SAE J2610, GM UART, protokół UART Echo Byte, protokół Honda Diag-H, TP2.0, TP1.6 |